Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

30 Aralık 2009 Çarşamba

İşimiz gücümüz makara, dünyanın geri kalanı gibi, siz de ciddiye almayın bizi.















Dünyadaki bilmemkaç milyar insanın iri de ufak da olsa bi derdi var kardeşim. Yanlış mıyım? Mesele, en beterinde bile gülümseyebilmek. Dert demişken, bizi ele alalım messsssela.Hımmm, Serhan'ı polis arıyor, vergi borcu var. Sevgilisi Emrah'ı terketti, çocuk bi acayip oldu. Selçuk'un maaşını yatırmıyolar bi türlü, bi milyona kupon yaparak geçimini sağlıyor. Emre şafak olmuş falan filan derdinde, 17 günü kalmış adamın, hala ağlıyor. Hasan Omay'ın saçları aynı Hugo Bross tonunda Trabzonspor yüzünden. Beni hiç sormayın, en beteri, Beşiktaş'lıyım, iç organlarımı Mustafa Denizli ve gülümsemesi kemiriyor. Ama akşam biraraya geldik mi, şöyle iki futbol konuşup onun bunun geyiğini yaptık mı, yüzümüz gülüyor be kardeşim. Seviyoruz ulan futbolu. İzlemesini de, oynamasını da, konuşmasını da. Ama en çok çene çalışıyor bizde. Çene bu kadar çalışıyorken, eller de boş durmasın dedik. Kendi aramızda, kendi çapımızca takılıp 3 5 çiziktirelim, eğlenceli olur diye düşündük. Başlıkta da dediğim gibi, ciddiye alınıp otorite yerine konulmak değil, eğlenmek bizim niyetimiz. Birbirimizi anladıysak eğer, "fazla tırı vırıya" gerek olmadığını düşünüyorum rahmetli Vedat Okyar abimizin üslubuyla. İlk postu burada sonlandırırken her gece yatmadan önce de dediğim gibi, "hadi öptm jnm mjuksss :))))) sheni choq sefiorm byee, c u kisses ".......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder