Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

8 Ekim 2011 Cumartesi

Adamsın


"Ben de kendimi eleştiriyorum. Ancak bu sonuçta kolektif bir şeydir. Diğer arkadaşların eksiklerini kapatmaya çalışıyoruz, onlar da benimkini. Böyle yaparsak başarılı olabiliriz. Salı günü 3 puan almamız gerekiyor. Almanlar'ın devamlılıkları umudumuz oldu. Beraberlikleri de olur. Kendimize bakacağız ve 3 puanımızı alırsak, başarı olacaktır. Hiç kimse alınmasın. Sonuçta milli takımın, camiamızın iyiliğini istediğimiz için bazı şeyleri söylüyoruz, konuşuyoruz, eleştiriyoruz. Bizim de hatalarımız olabilir. Düşünceleri paylaşarak başarıya ulaşılabiliriz. Ben 6 ay sonra bir maça çıkıyorum. Siz bende bir değişiklik fark edebildiniz mi? Herkesin kendine iyi bakması, çalışması lazım."
Hamit Altıntop, 3-1 kaybedilen Almanya maçından sonra bunları konuştu kabaca. Bunca yıldır böyle dobra maç eleştirisine rastlamamıştım, hele bir futbolcu tarafından yapılanına. Kendisi sakatken bile yükleme çalışmaları yaparken, sezon içinde yan gelip yatanları görünce kudurmuş belli ki. Rıdvan maç esnasında dedi ya, "kimse kusura bakmasın ama, şu milli takımdan Alman takımına sokabileceğin 2, bilemedin 3 kişi var" diye, yetenek, teknik kapasite olarak belki daha fazlasını sokabiliriz bu gruba ama, mental açıdan sırıtmayacak bir tane adam var, o da Hamit. Adam gerek düşündükleriyle, gerek bakış açısıyla, gerekse uygulamasıyla diğerlerinden çok çok farklı. Boşuna Real Madrid forması giymiyor demek. Herkesin beynine beynine verdi Azerbaycan maçı öncesi. Hoş, yine Almanya kesecek göbeğimizi ama, belki bir uyanış, bir farkında oluş yaratır bu çıkışı takıma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder