Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

31 Ekim 2011 Pazartesi

Bağırmaya Devam


Dün oynanan Beşiktaş - Sivasspor maçının ikinci yarısında skor 1-1 iken çevresinde boş durumda top bekleyen arkadaşlarına pas atmak yerine yine kendini tatmin etmeye çalışınca topu kaybetti. Kapalı tribünün alt tarafından gelen "bırak şovu da top oyna biraz" tepkisine ise " formayı sana vereyim gel sen oyna" şeklinde karşılık verdi.  O dakikaya kadar maçın en çok top kaybeden ve Beşiktaş'a zararı dokunan futbolcusuydu Portekiz'li yıldızımız. 90+3'e kadar da böyleydi durum. Bu dakikada adam kovalamaktan yorulmuş, tükenmiş rakibini ekarte etti, ayağının dışıyla Holosko'ya golü attırdı. O ana kadar kaptırdığı onca top, çalım sevdası yüzünden ezdiği onca atağa rağmen, tribünlerin tepkisi ise "Quaresma, Quaresma, oley, oley, oley" oldu. Şimdi söyleyin Allahaşkına, bu adam şımarmasın da ben mi şımarayım bu şafaktan sonra? Sanki babasının sahibi olduğu kulüp, şımarık oğlu eğlensin diye yanına 10 adam daha koyup sahaya sürülmüş bir takım gibi Beşiktaş. Yarın öbür gün tepemize sıçmaya kalkarsa ben şaşırmayacağım. Adamı tanrı yaptık yahu, boru mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder