Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

22 Haziran 2011 Çarşamba

Çok da güzel iyi oldu!!


Trabzonspor'un şımarık, karaktersiz ve vizyonsuz yabancısı Jaja, Dubai'ye gitmek üzere yola çıktı. Henüz 25 yaşında Al Ahly ile tamamen duygusal şartlarda bir sözleşme yaparak hedeflerini ortaya koyan Jaja, anlaşma yapıldıktan sonra sırf 3-5 kuruş daha fazla kazanabilmek adına, Trabzonspor yönetimini yabancı kontenjanı konusunda zor duruma sokmak için "Avrupa gitmek istiyorum, İstanbul'da oynamak istiyorum vs vs" gibisinden açıklamalarla karakterini de ortaya koydu. Yok uzaktan sert ve isabetli vuruyormuş, yok bilekleri çok yumuşakmış, çok estetik hareketler yapıp çalımlar atıyormuş da falan filan. Adamda bir duruş, bir omurga olmadıktan sonra isterse futbolcunun kralı olsun, kaç paralık fayda gelir ki takımına. Beşiktaş'ın adam edip Avrupa sahnesine saldığı başka bir kişiliksiz işte. Trabzonspor taraftarı ve yönetimi adına çok sevindim bu adamdan çabuk kurtuldukları için. Gerçi belli olmaz, gece kulübü yok diye Trabzon'u terkeden bu adam Dubai de sarmazsa, 3 güne geri gelir formayı falan öper. Aman kanmayın bu şarlatana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder