Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

19 Haziran 2011 Pazar

River halen 3buçuk!!!


33 şampiyonluk ile Arjantin'in en fazla şampiyonluk yaşamış kulübü olan River Plate bu aralar ligde can çekişiyor. Son hafta sahasında Lanus'a yenilerek play-out oynamak zorunda kalan River, ikinci ligin 4.sü Belgrano ile ligde kalmak için çekişecek. Arjantin Ligi'nde küme düşme hesabı son 6 sezonda alınan puanların oynanan maç sayısına bölünmesiyle yapılıyor. Son 5 sezonun 4'ünde hayal kırıklığı yaratan performanslar ortaya koyan River Plate, sadece geçtiğimiz sezon oynanan Apertura Ligi'nde ilk 4'e girebildi. Bu sezon da ligi 9 ve 10. olarak tamamlayacak olan takım son 3 sezon ortalamasında 17.likte kaldı ve taraftarına küme düşme kabusu yaşatmaya devam etti. Arjantin'de küme düşmeyen 3 takım var, River, Boca ve Independiente. Olur da bir küme düşme olayı cereyan ederse, Boca'lı taraftarlara ömür boyu kullanabilecekleri bir malzeme armağan edecekler. Üzerlerindeki baskı çok büyük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder