Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

30 Temmuz 2011 Cumartesi

Sen Fenerbahçe'li Değilsin Ben Fenerbahçe'liyim!!!


                   Gümdemde hep konuşulan Aziz Yıldırım Metris'te, Aziz Yıldırm Hastanede. O içeride, bu ifade verdi gibi... Taraftarın halini soran hiç yok. 3-4 maç için milyon dolar gibi yüksek paralar konuşuluyor gündemde. Sen kendine rant sağlıyorsun takım şampiyon oluyor, bizlerde bu şampiyonluğun helal olduğunu düşünüp tura çıkıyoruz sokaklarda. Paranın olduğu her yerde pislik olduğu gibi Türk Futbolunada artık pislik bulaşmış durumda.
                  Aziz Yıldırım; 10 küsür senesini Fenerbahçe'ye vererek taraflı-tarafsız herkesin beğenisini kazandı. Stadı yeniledi, tesisler kurdu, Türkiye'ye gelmesi hayal gibi gözüken futbolcular getirdi, altyapıyı geliştirdi, diğer spor dallarında başarılar getirdi, en önemlisi sağlığını ve ailesini Fenerbahçe'ye verdi... Bunların hepsi takdir edilecek bir başkanlık yönetimidir. Ama şunu açık ve net söyleyebilirim; sen Fenerbahçe'li değilsin, ben Fenerbahçe'liyim. Çünkü sen para ile maç satın alan tarafta oldun, ben ise para ile maça giden tarafta oldum.Ben lise zamanında ailemin verdiği harçlıkları biriktirerek Fenerbahçe'me destek vermeye stada gittim, ben bilet bulabilmek için stada sabah 7 de gittim, ben Fenerbahçe yenildiği zaman stad koltuklarında ağladım, ben maç izlerken heyecanlandım(şike yapan heyecanlanmaz çünkü sonucu biliyodur). Sen içieriden nasıl kurtulabilirimin derdinde iken ben Fenerbahçe'nin geleceğini düşündüm.
                Shakhtar Donetsk maçında Aziz Yıldırım maskesi takıp sahaya giren arkadaşları kesinlikle desteklemiyorum. Ben Aziz Yıldırım'cı değilim ben Fenerbahçeliyim. Siz sahaya girip taşkınlık yapıyorsunuz benim takımım 2 maç seyircisiz oynama cezası alıyor.
               Bundan sonraki süreçte şahsım adına konuşacak olursam eğer, iddialar Feenrbahçe'nin şike yaptığı yönünde sonuçlanırsa küme düşmelidir. Küme düşmelidir ki ileride bu işe kalkışacaklar olursa onlara ders olmalıdır. Kimileri içerden nasıl kurtulurum diye düşünürken biz gerçek Fenerbahçe'liler Emenike ve Lugano'nun gidişine kahroluyoruz. Biz Fenerbahçe'li olarak doğduk.Takımımız küme düştüğünde de desteğimizi esigemeyeceğiz. Siz 10 sene kulüp yöneticiliği yapıp kabuğunuza çekileceksiniz, biz Fenerbahçe'li olarak öleceğiz...
         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder