Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

25 Nisan 2010 Pazar

Biriniz sevindirin lan!!!



Atletico Madrid yıllar yıllar sonra Avrupa'da kupa kazanmaya bu kadar yakın (2007 İntertoto'sunu saymıyorum). Avrupa Ligi yarı finalinde Liverpool ile eşleşip ilk maçı evlerinde Forlan'ın golüyle 1-0 kazandılar. İngiltere'deki rövanşta bu sezon bir türlü beceremedikleri savunmayı yapmayı başarabilirlerse final oynayacaklar. Atletico Madrid bırakın maçı maçına, dakikası dakikasına uymayan bir takım. Bir bakıyorsunuz maçı domine ediyorlar, pozisyon üstüne pozisyon, 3 dakika sonra bakmışsınız skor 0-3. Flores de ligde gerekli istikrarı sağlayamadı. Barcelona'yı evlerinde 2-1 yendikten sonra Almeira'ya kaleye şut dahi çekemeden 1-0 yenilmeleri, hemen bir sonraki hafta ise Valencia'ya 4 tane sallamalarının yanında 8li 9lu bir skoru kaçırmaları, hep bu dengesizliğe dalalet. Takımın bir standardı yok. Ligin başında küme düşme potasındaydılar. Flores'in gelmesiyle yükselişe geçildi belki, kazanılması gereken maçlar kazanıldı ama, Atletico Madrid kiminle oynarsa oynasın, kesin kazanır denemez.
Kadro baştan aşağı yıldızlarla dolu. Değeri 200 milyon euro'ya yakın. Aguero, Forlan, Simao, Reyes, Ufjalusi, Jurado, Raul Garcia gibi adamlar tek tek müthiş oyuncular, fakat bir türlü tam anlamıyla bir araya getirilemiyorlar. Hücum gücü normalin çok üstünde olan bu takım savunmasına güvenemediği için sağlıklı hücum edemiyor. Adam adamayı da beceremiyorlar, alan savunmasını da. Ne zaman gol için ileri çıkılsa gözler hep arkada. Yeni sezonda öncelikle çare bulunması gereken konu takım savunması. Transfer kesinlikle gerekli.
İngiltere'de geriye yaslanıp Liverpool'u bekleyecekler, anı çıkışlarla gol bulup turu almaya çalışacaklar. Liverpool'un süratli kanat adamları ağır Madrid beklerinin arkasına sarkıtılmaya çalışılacak. Kalede oynaması beklenen tecrübesiz Gea'yı da Gerrard şutlarıyla korkutacak. İlk yarım saati golsüz geçirdikten sonra çok daha kendine güvenli ve önde oynamaya başlıyor Atletico. Fakat karşıdaki Liverppol olunca savunma güvenliğini mümkün olduğunca elden bırakmamak lazım. 0-0 bizim nasıl olsa. Forlan veya Aguero'dan biri yedek soyunmalı. İkinci yarı eğer topu ayakta tutmaya ve gole ihtiyaç olursa çift forvete dönülebilir.
Bir tarafta kağıt üzerinde ağır basan ve tutunacağı tek dal Avrupa Ligi şampiyonluğu kalmış olan, kendini ligden çoktan emekli etmiş Liverpool, bir tarafta kupa kazanamazsa 1996'dan beri kupa göremeyen taraftarının çok da üzülmeyeceği, benim tanıdığım en dengesiz takım olan Atletico Madrid.....Haydi goçlarım....Bir kupa getirin ulan bana!!!

3 yorum:

  1. Ya bu totti bir tane yazı yazsın, ya da yazarlıktan atılsın, bu nasıl yöneticilik, ha babam yat, maaşını al, yok öyle :))

    YanıtlaSil
  2. adamı mutfağa su getirmeye yollayamıyoruz.hangi yazıdan bahsediyosun kardeş?ama eğer ki ben yazıyorum dersen her türlü beklerim.istediğin dilde istediğin gözle yazabilirsin.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim teklifin için ben yazacak kadar çok bilgili değilim futbol konusunda, ama sizin yazılarınızı kaçırmadan takip ediyorum, sitemde bağlantınız var, umarım yazılarınızı daha fazla kişinin takip etmesine yardımım dokunuyordur, kolay gelsin, tottiye selamlar

    YanıtlaSil