Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

21 Nisan 2010 Çarşamba

Uluslararası Kerane Çocuğu Yarışması Birincisi



Zaten Mustafa Denizli'nin çıkardığı kadro, ardından Alex'in golü beni yeterince komaya sokmuştu. Hakem zaten oğlanın önde gideniydi. Ama adamın biri karanlıklar içinden çıkıp geldi ve "en büyük kerane çocuğu benim arkadaş, Hüseyin Göcek kimmiş??!!!" dedi. Ve gelecek haftasonuna kadar gazetelerde Mustafa Denizli'nin mutlak kazanması gereken maçta 9 savunma oyuncusuna Bobo ve Tello'yu ekleyerek sahaya çıkması yerine, evlat olsa sevilmeyecek bu domuz dölünün yaptıkları konuşulacak. Bizim uçan puan veya puanlar kimin umurunda?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder