Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

12 Nisan 2010 Pazartesi

Yürüyedur!!!



Ligin 10. haftasında 14.lüğe kadar gerileyince Juve ve Milan'ın ortalarda görünmediği yıllarda İnter'e karşı gösterdiği onurlu direnişle gönülleri kazanan şanlı Roma'nın zirve yılları döneminin sona erdiğini düşünmüştüm. Nasıl düşünmeyeyim ki? Roma 10 maçta 11 puan toplarken İnter 25 puanla liderliği almış, ortalığı silip süpürüyordu. Fakat başkentin Gerçek aslanları son 23 maçta yenilmeyerek cevabı suratıma tokat gibi çarptı. 17 Galibiyet, 6 beraberlik!!! Puan farkı kapandı, kapandı ve nihayet cumartesi gecesi Fiorentina deplasmanında 2 puan daha bırakan İnter, Roma'ya sezon başından beri ilk kez lider olma fırsatı verdi. Roma da bu fırsatı tepmedi ve rakibi Atalanta karşısında maçın ilk yarısında 2-0'ı buldu, maçı da 2-1 kazanarak tribünlere şampiyonluk şarkılarını söyletmeye başladı. Totti 79 dakika sahada kaldı, maçtan önce oynayamayacağını okumuştum, o da kendini zorlayıp oynadıysa ligin geri kalanında takımının yanında olur bacağını eline de alsa. Gelecek hafta ezeli rakip Lazio ile karşılaşıyor Roma. Lazio'nun bu hafta küme düşme hattından bir 3 puan uzaklaşması bir nebze iyi oldu aslında Roma açısından. Ama bu durum Lazio'nun Roma'yı şampiyon yapmama motivasyonunu ne derece etkiler....Bence etkilemez. Roma'nın Lazio'dan sonra kalan maçları sırasıyla, Sampdoria, Parma(d), Cagliari, Chievo(d). Zor ama imkansız değil, yürüyedur Roma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder