Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

15 Eylül 2011 Perşembe

37 yıl ve 289 gün


Evet 37 yıl ve 289 gün...Ülkemizde bu kadar yaşamış neredeyse tüm futbolcular götü göbeği birbirine bağlayıp televizyonlarda ona buna sallayarak hayatlarını idame ettiriyorlar. Ryan Giggs ise Şampiyonlar Ligi'nde oynanan Benfica deplasmanında takımına 1 puanı getiren golü atıyor ve zaten kendisinin olan Şampiyonlar Ligi'nin en yaşlı golcüsü ünvanını geliştiriyor. Geçtiğimiz sezon Inter kaptanı Javier Zanetti'nin Tottenham'a gol atarak elde ettiği bu ünvanı yine geçtiğimiz sezonun yarı final maçında Schalke'ye attığı golle Arjantin'linin elinden alan Giggs 37 yıl, 148 günlük rekorunu dün akşam 141 gün daha geliştirdi. Adam oynuyor efendim, durduramıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder