Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

15 Eylül 2011 Perşembe

Kaledeki Efsane


Ronaldo'nun kendi güzelliği ve zenginliği ile ilgili açıklamasıyla renklenen Dinamo Zagreb karşılaşmasının Casillas için ayrı bir anlamı vardı. Real Madrid formasıyla 577. resmi maçına çıkan Casillas, Jose Antonio Camacho'yu yakalayarak kulüp tarihinden en çok forma giyen 6. futbolcu oldu. 1998-1999 yılında Alman kaleci Bodo Illgner'den kaleyi alan Casillas, birinci kaleci olma özelliğini sadece 2001-2002 yılında yaşadığı formsuz dönem esnasında Cesar'a kaybetti. Bayer Leverkusen ile oynanan ve 2-1 kazanılan finalde Cesar'ın sakatlığı sonrası son 25 dakika oyuna giren ve yaptığı kurtarışlarla kupayı getiren Casillas kaleyi bir daha bırakmadı. 30 yaşındaki Casillas'ın 741 maçla birinci sırada bulunan Raul'u geride bırakabilmesi için 165 resmi maç daha gerekiyor. Real Madrid'in yılda 50 civarı resmi maç oynadığını düşünürsek bunların en az 45'inde kaleye geçecek bir Casillas'ın 3buçuk sezon sonra Raul'u geride bırakabileceğini söyleyebiliriz.

Raul 741
Sanchis 710
Santillana 643
Gento 605
Hierro 601
Casillas 577
Camacho 577
Pirri 561
Michel 559
Guti 542

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder