Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

20 Eylül 2011 Salı

Kafa Güzel


Beşiktaş oynadığı son 2 resmi maçta bulduğu 8 golün 6'sını kafayla kaydederek sevenlerini şaşırttı. Yıllarca ezeli rakiplerinin Hagi'nin, Alex'in kestiği ortalarla bulduğu onlarca kafa golünü boynu bükük izleyen Beşiktaş taraftarı, Maccabi Haifa ve Ankaragücü maçlarında Almeida, Mehmet Aurelio, Egemen, Sidnei (2), ve Mustafa Pektemek'in kafa golleriyle adeta şoka girdi. Bu sezon takımdan bolca kafa golü izleyeceğe benziyoruz. Eh, oyun anlayışımız "Quaresma'ya ver, o markajdaysa Simao'ya ver, sıfıra inip orta yapsınlar, biri vurur da gol olursa kazanırız"dan öteye geçmediği için göbekten pek gol bulamayışımız çok da sürpriz olmaz aslında.

Not: Evet, Quaresma'nın bencilliğine inanılmaz kılım.
Not 2: Bu arada Bobo'nun hatırı sayılır hava hakimiyetini unuttuğum sanılmasın, ama Deli İbo kestiği ortaların hepsini çocuğun beline hizaladığı için yeteri kadar kafa golü izleyememiştik Bobo'dan da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder