Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

18 Ağustos 2010 Çarşamba

Hem ağladı, hem gitti...


Dünya Kupası'nın bitiminden şu güne kadar İspanyol medyası hergün onu ya Barcelona'ya, ya Real Madrid'e transfer etti. Resmen beyni çitilendi Mesut'un. Werder Bremen gücü yettiğince savunabildi kendisini. İlk başlarda Mesut da "Bremen benim yuvam, gitmeyi düşünmüyorum, en azından şimdilik" diyordu. Fakat sonradan, topu kulübüne atmaya başlamalar, neden olmasınlar gelmeye başlayınca Mesut'tan, Madrid'in eli güçlendi ve bonservis bedeli olarak 25 milyon euronun konuşulduğu transfer, nihayet 15 milyon euro karşılığı Madrid tarafından sonuçlandırıldı. Mesut'un yıllık kazancı da 5 milyon euro. Yılda 10 trilyon kazanan başka türk futbolcu yok benim bildiğim kadarıyla. Gerçi Mesut da Türk değil ya, Alman. Mourinho'nun elinde nasıl bir futbol kimliği kazanacak, hep berebar göreceğiz. Fakat yeşil-turuncu Werder forması kadar başka hiçbir forma yakışmaz bu adama, iddia ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder