Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

6 Ağustos 2010 Cuma

Kendisi direkten döndü, şutu gol oldu....

Holosko Beşiktaş'ın içerisinde bulunduğu yabancı enflasyonu sırasında gözden çıkarılanlar içerisindeydi. Çok değil, 2 buçuk sene önce Beşiktaş'a transfer olduğunda ligin en gözde yabancılarından olan Holosko, ilk 11 istikrarını yakalayamayışının üzerine, geçen sezonki uzun süreli sakatlığı ve sonrasındaki ürkekliğin getirdiği formsuzluğun da eklenmesiyle Bursaspor'a Sercan için takas olarak önerilecek yabancılar arasında buldu kendini. Sercan gibi bir ibnatorun Beşiktaş forması giyebilme ihtimalinin yanında, Holosko gibi daha transfer olmadan formayı öpen, yedek kaldığında gıkını çıkarmayıp forma verildiğinde elinden gelenin en iyisini yapan, sezon sonu şampiyonluk yaşayamadı diye düğününü erteleyen, mali konularda sorun çıkarmayan ender yabancılardan olan bir futbolcunun, Sercan gibi karaktersiz bir yavşak karşılığında artı başka bir futbolcu ve para vererek Bursa'ya gönderilmesi ihtimali beni çok üzüyordu. Dün akşam oynanan Plizen karşılaşmasının 3 saat öncesine kadar Schuster de Bursaspordan takas için gelecek yanıtı bekliyordu kadroyu kurmak için. Yanıt olumlu olursa Holosko apar topar gidecek, Sercan İstanbul'a çağrılacaktı. Fakat Bursaspor cephesinden takasa yanıt gelmedi ve Holosko 11'de kendine yer buldu. Bundan sonra Holosko Bursaspor'a transfer olursa Şampiyonlar Ligi'nde oynayamayacak statü gereğince. Bu da Bursasporun takasta onu isteme ihtimalini zayıflatıyor. Derin bir oh çektim. Hem Sercan ibnesinden kurtulduğumuz için, hem de Beşiktaş'ın evladı Holosko'ya bir şans daha verilme ihtimali yükseldiği için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder