Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

16 Ağustos 2010 Pazartesi

MEDİKAL FARK...



Fenerbahçe, hemen hemen tam kadro çıktığı Antalya maçında hazır gibi gözüktü.Ama bu maç kimseyi aldatmasın.Antalya bünyesindeki en önemli oyuncuları satarak başlamış sezona, Mehmet Özdilek bu takımla çok uğraşır bu sezon.Fenerbahçe'ye dönecek olursak, bir Semih gerçeği vardı yine sahada.Aykut hoca hatasından dönmüş ve sakallı Gökhan'ı kulübeye çekmiş(arkadaşım o sakallar işe yarasaydı eğer, Guiza gol kralı olurdu zaten).Ama Semih ile ilgili çok iyi bir tesbitim var benim.Semih devamlı bir oyuncu değil ve hiçbir zamanda olmayacak.Üst üste, devamlı oynayabilecek bir oyuncu değil Semih.Çünkü yedek kulübesine alışmış o.Yerini yadırgıyor.Semih'i 6-7 maçta bir sahaya sür, 2 gol atar affetmez.Biz onu böyle seviyoruz be...
Antalya maçı Fenerbahçe için kesinlikle ölçü olamaz.Önünde çok önemli iki maçı var Fenerbahçe'nin.Ben o maçları ölçü alacağım.Takım bu iki maçtan kayıpspz çıkarsa eğer, Aykut hocanın takım üzerindeki otoriteside belli eder kendini.Fenarbahçe hakkında çok soru işaretleri var kafalarda.Zamanla bu soruların hepsi cevaplarını bulacak ama biraz iyimser olmak lazım.Kötüyü eleştirmek kolaydır.
Sonunda Niang trasferini gerçekleştirdi Sarı Kanaryalar.Ama geç oldu kanımca.Bu adam Fenerbahçe'nin sezon başı hazırlık kampına katılmalıydı ve hatta bu transferin geçen sene bitmesi gerekirdi.Guiza ile yolların ayrılacağı bu sezonun başında belli olmadı ki.Geç oldu ama güç olmasın diyelim bakalım.Fenerbahçe'ye yararlı olacağını düşünüyorom ben.Agrasif,yırtıcı,dikine oynayan,defansı zorlayan bir sitili var incelediğim kadarıyla.

Volkan

Gökhan Gönül Bilica Lugano A.Santos


Emre Cristian

Dia Alex Stoch


Niang


Fenarbahçe'nin yapılan transferlerle ideal kadrosu bu diyebilirmiyiz? Tabiiki diyemeyiz.Çünkü burada 8 tane yabancı var.Burada iki yabancının yedeğe çekilmesi gerekir.Bakalım kimler olacak.Formda bir Mehmet Topuz'un bu takımda her zaman yeri olmalıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder