Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

23 Mart 2011 Çarşamba

201


Roma'nın yaşayan efsanesi Totti, geçtiğimiz hafta Fiorentina deplasmanında attığı 2 golle Serie A'nın en çok gol atan 6. futbolcusu oldu. Sezon sonuna kadar 4 gol daha atıp 205 gollü Baggio'yu yakalaması işten bile değil. Gelecek sezon da oynarsa eğer, en kötü ihtimal 3. sıraya kadar yükselmesi mümkün görünüyor, ki bu gazla kesinlikle emeklilik kararı almayacaktır. Aşağıdaki videoda Totti'nin attığı 201 golün hepsi mevcut. İlk golünden son golüne kadar adamın paçalarından kalite akıyor adeta. Videoyu hazırlayanların eline sağlık.

1. Silvio Piola 274 gol

2. Gunnar Nordahl 225

3. Giuseppe Meazza 216

4. Jose Altafini 216

5. Roberto Baggio 205

6. Francesco Totti 201


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder