Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

11 Mart 2011 Cuma

Bok Ettin Başkan!!!

Çifte kupalı sezon ve yıldız transferleriyle bir kısım Beşiktaş taraftarının kredisini kazanan Yıldırım Demirören, son olarak Beşiktaş'ı dahil ettiği bildiri salvosunda bir kez daha rezil ederek, hiç değişmediğini ve değişmeyeceğini bir kez daha kanıtladı. Hakemin maçı berabere bitirmek için sahaya çıktığını savunan bildiri yazılırken, durum mantık çerçevesine alınmaya çalışılmamış bile. Trabzonspor'un mağlubiyeti durumunda ikili averajı Trabzonspor'dan daha iyi olan Fenerbahçe'nin lig sonuna kadar rakibinden 1 fazla mağlubiyet alma lüksüne sahip olacağı gerçeği bile göz ardı edilerek hazırlanmış, saçma sapan, maksat ezeli rakibe ibnelik olsun denerek yayınlanmış bir bildirinin altına Beşiktaş mührü vurarak, hem saha içinde hem saha dışında zaten karmakarışık olan takımı daha derin polemiklere sürükleyen Yıldırım Demirören ve tayfasına ne söylesek az. Ben yayınlanan bildiri sebebiyle utanç duydum, aklıselim tüm Beşiktaş'lı kardeşlerimin de utanç duyduğundan eminim.
Allah bize sabır versin, bu sezon biter belki ama, bu adamdan kurtulmak çok zamanımızı alacak, çok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder