Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

30 Mart 2011 Çarşamba

Onur Mücadelesi


Düne kadar normal sezonda 14 galibiyet, 58 mağlubiyet alan Cleveland Cavaliers, karşısında Lebron James'i görünce kudurdu. Sezon başında Miami Heat için Cleveland'ı terkeden James'i Quicken Loans Arena'da bekleyen tek şey nefretti. Salonu hınca hınç dolduran taraftarlar tezahüratları ve pankartlarıyla James'in hain olarak gördüklerini bir kez daha gösterdiler. Takım da tribünden aldığı gazla ligin en fazla galibiyet alan 5. takımı olan Heat'i sahadan sildi ve play-off sıralaması yarışında yaraladı, hem de sezonun kendileri açısından en farklı galibiyetini alarak. Maçın başından sonuna sonuna kadar protestoya uğrayan James triple-double yaptı ama, Miami'yi takım halinde madara olmaktan kurtaramadı. Ne taktik, ne teknik, ne hoca, ne sistem, ne iddia, ne de başka bir şey. Bir taraf gerçekten, ama gerçekten onur mücadelesi verdiğinde karşısındaki rakibin cüssesi pek de önemli değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder