Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

7 Mart 2011 Pazartesi

Şimdi de konuş Sadricim


Trabzonspor puan kaybetmeye başladı başlayalı, Sadri Şener'in çenesi hiç kapanmadı. Fenerbahçe'nin rakiplerinin kalecileri, hakemler, kısacası kime geldiyse salladı Sadri Bey. Dün akşam İnönü'de 2-1 kazandıkları maçın tartışmalı pozisyonlarını yorumlarken nerelere parmak basacağını çok merak ettim. Bugüne kadar Türkiye Ligleri'nde forma giyen en sahtekar futbolcu ünvanını rahat rahat alabilecek olan Burak Yılmaz'ın düşürülmesi haricinde herhangi bir konuya temas etmemesi, şampiyonluğa giden bir takımın başkanı olarak kendi lehlerine gelişen durumları konuşmaması mantıken doğru. Şu ara maçı yönetenleri kendi tarafına çekebilecek her türlü manipülasyonun mübah olduğu da bir gerçek. Fakat şuna da emin olması lazım ki bu adamın, Türkiye'nin 4'te 3'ü Trabzon'dan yana değil. Bizzat bizim evin içinde Trabzon, Maçka doğumlu bir aile bireyi olmasına rağmen beni bordo-maviden iğrendiren, neredeyse Fener'in şampiyon olmasını istememe yol açan Sadri Başkan, kendisini ne Fener'den, ne Galatasaray'dan, ne Beşiktaş'tan farklı görmesin artık. Köküne kadar eleştirdiğin İstanbul takımlarıyla aynı karakterdesin sen de. O yüzden "herkes bizi destekliyor" martavalına bir son ver. Ne bileyim, "Giray'ın tekmesine kırmızı kart çıkmalıydı daha maçın başında 10 kişi kalacaktık " deseydin, "Simao'nun golü nizamiydi" deseydin, "hakem bu sefer karşımızda değildi, yönetimi çok kötüydü" deseydin, ne olurdu yani? Türkiye'nin 4'te 3'ünde sahip olduğunu düşündüğün sempatiye sempati katmaz mıydın? Sen böyle yaptıktan sonra, diğerlerinden ne farkın var ki, aynı bokun lacivertisin Sadricim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder