Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

1 Mart 2011 Salı

Hamsi Sezonu Kapandı...


Trabzonspor, 12 hafta liderlik koltuğunda oturduktan sonra sezonun bitimine 11 hafta kala 9 puanlık lüksünü çar-çur harcayarak tahttan indi. Süper Toto Süper Lig'in yeni lideri, son 7 maçında fire vermeyen Fenerbahçe oldu. Trabzonspor, Fenerbahçe'yi 2 hafta ara ile takip ediyor. Yani her iki takımda aynı maçları yaparak sezonu tamamlayacak( Ankaragücü ve Karabük maçları hariç). Kalan son 11 haftada maçların hiçte kolay olmadığı gözler önüne seriliyor. Önümüzdeki haftalarda şampiyonluğu direk olarak etkileyecek karşılaşmalar oynanacak. Trabzon-Beşiktaş, Eskişehir-Fenerbahçe, Eskişehir-Tranzon maçlarının hemen hemen şampiyonu belirleyeceğini düşünüyorum. Fenerbahçe'nin, Beşiktaş'ı firesiz geçmesi ve ikili averajda Karadeniz ekibine üstünlük sağlaması bir adım önde olduğunu gösteriyor. Fenerbahçe açısından düşünürsek eğer, Her çıkışın bir düşüşü vardır. O yüzden dikkat etmesi gerekiyor. Puan kayıpları tabii ki olacak. En az puan kaybı yapan şampiyon olacak. Şenol Güneş hocanın dediği gibi " Geriden gelmek herzaman daha avantajlıdır" . O yüzden şimdi stresli olan taraf Fenerbahçe olacak. Bursaspor'a da değinecek olursak, ben son şampiyonun işinin zor olduğu kanısındayım. Trabzon ve Kadıköy deplasmanları onları epey hırpalayacaktır. Trabzonspor'un Kayserispor karşılaşması sonrasında çıkan olaylar yüzünden 1 maç seyircisiz oynama ihtimali var. Bu karşılaşma büyük ihtimalle Kasımpaşa maçı olacaktır. Ama bu dezavantajın Trabzonspor'a puan kaybı yaşatacağını sanmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder