Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

28 Şubat 2011 Pazartesi

Nuri Kaptan


Bundesliga'nın düğümünü çözen karşılaşma bu Cumartesi Allianz Arena'da oynandı. Rakibine 13 puan fark atmış olan Borussia Dortmund, 20 yıldır kazaanamadığı Münih deplasmanında rakibini bu kez mağlup ederek şampiyonluğa bir adım daha yaklaşmak, Bayern Münih ise kendi evinden galibiyet çıkarıp umudunu kalan haftalara taşımak istiyordu. İki tarafın yetkililerinin verdiği demeçlerle hayli gerilen bir ortamda oynanan mücadele, tempo, pozisyon zenginliği ve heyecanı bu sezonki Bundesliga karşılaşmaları içerisinde ilk 5'e girebilecek kadar kaliteliydi. Borussia Dortmund 3-1'lik skorla Allianz Arena'dan istediğini alıp çıkarken, sahada göğsümüzü kabartan bir Türk de vardı. Dortmund kalecisi ve kaptanı Weidenfeller'in sakatlığı sonrası pazubandı koluna geçiren Nuri Şahin harika bir oyun oynayıp en az oyunu kadar güzel de bir gol atarak, 2 asist yapan Mario Götze ile birlikte maçın yıldızı oldu. Kaydettiği golün sevincini hocası Jürgen Klopp'un kucağında yaşayan Nuri, bu sezon ligde 6., toplamda 8. golünü kaydederek Barrios ve Kagawa'dan sonra takımının en golcü ismi oldu aynı zamanda. Hocası Jürgen Klopp'un hakkında "Eğer Nuri gibi bir futbolcuyu yedekte oturtabiliyorlarsa Türkiye'nin kadrosunda harika oyuncular yer alıyor olmalı. Kendi kanıtlaması için daha ne yapması gerekiyor anlamadım" diyerek Hiddink'e ayar verdiği 23 yaşındaki Türk yıldız bu sezon sonu Dortmund'la yaşayacağı şampiyonlukla birlikte yurtdışında oynamış en başarılı futbolcumuz ünvanını da alacak. Dortmund'la Şampiyonlar Ligi'ni de kaldırsa milli takımda Emre Belözoğlu'nun (milli formayı bırakmadığı sürece) yedeği olmaktan öteye gidemeyecek olan Nuri'ye Allah'tan sabır diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder