Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

9 Mayıs 2011 Pazartesi

Dubleye doğru..


Hollanda Kupası finalinde 2-0 geriye düştüğü maçta Brama ve Jannsen ile beraberliği bulan Twente, uzatmanın son dakikalarında Janko ile Ajax'ı yıktı, ilk kupayı kazandı. Twente gelecek hafta yine Ajax ile oynayacağı ligin son maçından mağlubiyetle ayrılmazsa ligi dubleyle kapatacak ve Ajax'a hiç hatırlamak istemeyeceği bir sezon yaşatmış olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder