Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

11 Mayıs 2011 Çarşamba

Gol yollarında tam bir terminatör....


Dün akşam uzatma dakikalarındaki penaltıyla kendisinin 3., takımının 4. golünü Getafe ağlarına yolladıktan sonra, Ercan Taner kendisine, "gol yollarında tam bir terminatör" diyerek seslendi. Evet, oynadığı 32 lig maçında 36 gol atan Ronaldo, krallık yarışında Messi'nin 5 gol önünde. Son 3 gün içerisinde oynadığı 2 maçta 7 gol birden atan bu Portekiz'li, gol atmak için yaratılmış. Arkadaşlarının da krallığı kazanması için ona oynadığı bir gerçek, ama kim ne kadar yardım ederse etsin, İspanya 1. Ligi'nde oynayıp da bir maçta 5 kez 3 gol, 2 kez de 4 gol atabilmek herkesin harcı değil. Real Madrid tarihinin bir sezonda en çok gol atan oyuncusu ünvanı şimdiden onun. Ligde en çok gol atan futbolcu olmak için ise 38 gollü Hugo Sanchez ve Bilbao'lu Zarra'yı yakalamaya 2 golü kaldı. Kalan 2 maçta en az 4 gol bekliyorum ben Ronaldo'dan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder