Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

31 Mayıs 2011 Salı

Scholes da gitti....

 

"Çok konuşan biri değilim ancak futbol oynamak her zaman çok istediğim birşeydi. Bunu açıkça söyleyebilirim. Manchester United'da uzun ve başarılı bir kariyer geçirmenin gerçek gururunu yaşıyorum. Bu kararı almak kolay olmadı ancak artık bırakmak için doğru zamanın geldiğini hissediyorum. 19. ve rekor şampiyonluğu elde eden takımın parçası olmak büyük bir ayrıcalıktı."

Efsane dediğin böyle oluyor işte. Kazanılacak ne varsa kazanmış bir futbolcunun gurur dolu vedası, Paul Scholes'da vücut buldu.  Manchester United formasıyla toplam 676 resmi maç, 150 gol.... 10 Premier Lig, 3 FA Cup, 2 İngiltere Lig Kupası, 2 Şampiyonlar Ligi ve 2 Dünya Kulüpler şampiyonluğu.... Milli takımda 66 maç, 14 gol...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder