Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

5 Mayıs 2011 Perşembe

Finalin Adı: Manchester United - Barcelona


Daha çok antreman havasında geçen ikinci maçlar sonunda sürpriz yaşanmadı ve Şampiyon Ligi'nde finalin adı kondu; Manchester United - Barcelona. Bütün sezonu birer makine gibi oynayarak buraya kadar gelen iki takımın mücadelesinde gönlüm Barcelona'nın rakibi olmasından mütevellit, Manchester United tarafında. Barcelona'nın bu sezon karşılaşmadığı ölçüde bir oyun disiplini ve saha içi uyuma sahip olan Manchester United kupayı Katalanların elinden alıp rövanşı kazanmak peşinde. 2 sezon önce oynanan finalde Barcelona'ya karşı sahada varlık gösteremeyip 2-0 mağlup olan İngilizler bu sefer çok daha iddialılar. Bugüne kadar oynadığı 7 Barcelona maçından sadece tek bir galibiyet çıkarabilen Alex Ferguson, bence ne yapıp edecek, Barcelona'yı düğümleyip kariyerinin son yıllarına bir Şampiyonlar Ligi şampiyonluğu daha sıkıştıracak. En azından temennim bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder