Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

24 Ağustos 2011 Çarşamba

çık tişikkirlir Mihmit ili ıydınlır


UEFA, Türk Futbol Federasyonu'na yaptığı baskıyla TFF'nin Fenerbahçe'yi Şampiyonlar Ligi'nde men etmesini sağladı. Federasyonumuz, "oyaladıkça nasıl olsa unuttururum" minvalinde davranırken, UEFA bu şark kurnazlığını yemedi. Adamlar yarın öbür gün federasyona Beşiktaş'ı da Avrupa Ligi'nden men ettirdiklerinde, Bursaspor'un ve Trabzonspor'un da grup öncesi play-off'da elenmesi durumunda, daha ağustos ayında Avrupa'da takımsız kalacak olan Türk Futbolu'nun günah keçisi, tartışmasız, bu federasyon ve başkanıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder