Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

14 Ağustos 2011 Pazar

Gelmiyor, dağılın!!


NBA'in lokavta gideceği belli olduktan sonra adeta boku çıkartılan Kobe Bryant - Beşiktaş ilişkisinde nokta nihayet kondu. Deron Williams'a 250bin dolar aylık ödemeyi kabul eden Beşiktaş, Kobe için de 500bin doları gözden çıkardı fakat, yetmedi. Kobe'nin menejeri Rob Pelinka görüşmeleri sonlandırdıklarını resmen açıkladı. 500bin dolarlık aylığın 200bin dolarlık kısmını THY'nin sponsorluğundan bekleyen Beşiktaş, orada çıkan pürüzler sonrasında önerdiği fiyatı arttıramadı ve rüya sona erdi. Şimdi Kobe'nin beğenmediği paraya geleceği haberini yollayan ve Deron Williams'ı arayıp "Alo Deron, Ben Kevin", Demiören'i arayıp "başkanım beni alın" diyen Kevin Durant ile masaya oturulacağı konuşuluyor. Türkiye Ligi'ne yapacakları etkinin hemen hemen aynı olacağını düşünüyorum, lokavt bitmeden bir şampiyonluk kazanabilirsek çok mutlu ve mesut bir Beşiktaş'lı olurum. Ama bu şampiyonluk yerli oyuncularımıza yapılan "günde 3 idman ve noter" ayıbını örter mi derseniz, bence örtmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder