Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

21 Mart 2010 Pazar

Ayva!!!!


Yıkanmamış ayva yediği için motoru bozan ve Wolfsburg maçına çıkamayan Ernst'ten sonra Sivok da Kasımpaşa maçının son yarım saatinde sahada kalamadı. Sebep aynı....O da yıkanmamış ayva yemiş....Biz hala şampiyonluk diyoruz, 3 puan diyoruz, deplasman diyoruz, iç saha diyoruz, 4-4-2 diyoruz, 3-5-2 diyoruz, gol kısırlığı diyoruz vs vs...Daha futbolcumuza yıkanmış bir ayva bile yediremiyoruz ama. Ya kulubün mutfağında hain bir orspu çocuğu var, ya da bu işlerle uğraşan personel ziyadesiyle salak, fakat her iki durumda da böylesine saçma bir sebeple oyuncu kaybettiğimiz için kulüp olarak amatörün önde gideniyiz. Boşverin gitsin şampiyonluğu falan, önce ayvalar yıkansın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder