Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

10 Mart 2010 Çarşamba

İDDAALIYIZ.COM

Kasımpaşa-Bursaspor:

Kasımpaşa Fenerbahçe yide yendiği dönemlerde göstermiş olduğu üstün performansla beraber topladığı puanlarla bu sezon ligde kalmayı garantilediler gibi.Yılmaz VURAL lı Kasımpaşa nın hemen hemen her maçta gol attığı istatisliklerde gözümüze çarpıyor.

Diyarbakır gazisi Bursaspor cephesinde ise işler yolunda.Bu sezon üç büyükleride yenen Bursaspor bence şampiyonluğu son haftaya kadar kovalayacaktır.Bugunde galıbıyet için gol ve goller bulması olası.

TAHMİN: ÜST


Bordeaux-Auxerre :

Bordeaux haftasonu tarihi gececek bir maç oynadı kendı sahasında.Şampiyonlukta en büyük rakibiydi karşısındaki. 70 dakikayı 10 kişi götirdügü, 60 dakikayıda 9 kişi götürmesi gereken, 2 penaltı kurtardıgı karsılasmada öne gecmesıne ragmen sahadan 1 puanla ayrılmasını bıldı.

Haftasonunda fiziksel ve psikolojik olarak yıpranmıs olan Bordeaux kanımca bu karsılasmadan 3 puan cıkartamayacak.

TAHMİN: 0-2ç

Beşiktaş-Büyükşehir Bld.spor

Beşiktaş Kayseri deplasmanında aldığı 3 puan ve haftasonuda bay dan gelen 3 gol ve 3 puan ile son haftaları firesiz geçti.

Büyükşehir bu sene gerçekten göze hoş gelen bir futbol sergiliyor.Oyun disiplini üç büyüklere ters geliyor.Özellikle deplasman maçlarında edebiyle oynayan bir takım görüntüsü sergiliyorlar.

TAHMİN:0-2ç


M.United-Milan:

ilk macta tur ibresini deplasmanda attıgı 3 golle lehine ceviren M.United bugunku karsılaşmada biraz daha rahat olacak.Milan cephesinde işler biraz daha zor.Tur için gol ve goller bulması gerekecek.

TAHMİN: BANKO ÜST defalarca gol olur: )

R.Madrid-Lyon:

İlk macta 1-0 lık avantajla İspanya ya gidiyor Fransız temsilcisi.Ama ben o kadar avantaj olarak görmüyorum bu skoru.Kanımca Lyon un turu gecmesi sadece gol yemeden atacagı ilk gole baglı.İdaanın verdiği oran gercekten cok komik. Siz degerli iddaasever arkadaşlarm için 1.35 lik üst tercihini öneriyorum.

TAHMİN:ÜST

Kasımpaşa-Bursaspor: üst
Beşiktaş-Büyükşehir Bld.spor:0-2ç
Bordeaux-Auxerre:0-2ç
M.United-Milan:üst
R.Madrid-Milan:üst

2 yorum:

  1. lyon'un uzatmalarda kaçırdığı goller ve özellikle Hasan Hocam'ın çok beğenerek takip ettiği lisandro lopez gecenin en güzel küfürlerini benden yedi.kendisini tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. selçuk epey bi karavana atmışsın lan.ahahahah

    YanıtlaSil