Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

29 Mart 2010 Pazartesi

'YAPMA VOLKAN' DERBİDE EN ÇOK KONUŞULAN ADAM OLDU...







Fenerbahçe bir ezeli rekabetten daha galip ayrıldı.Peki nasıl oldu bu iş Fenerbahçe çokmu güzel oynadı.Tabiiki hayır...
Öncelikle Fenerbahçe hadini bilerek sahaya yayılarak sakin oynadı, pas yapmaya calıştı.Guiza ya atılan derin toplarla pozisyona girmeye çalıştı.Sonuç olarak 35 metreden atılan bir şut beklenmedik bir anda Fenerbahçe ye 3 puandan fazlasını getirdi(Ezeli rekabette fark açıldı,Galatasaray ın Ali Samiyen de yenilmezliği son buldu ve en önemlisi Florya basıldı).Zaten Florya Fenerbahçe mağlubiyetleri dışında pek basılmıyor.
Galatasaray açısından maç ele alınacak olursa; beklendiği gibi presle başlayamadı ev sahibi ekip.Erken yenilecek bir golden korktu sanırım Frank Rijkaard.Usta ayaklarla nasıl olsa gol bulabileceğini düşündü Hollandalı ama Fenerbahçenin büyüsünü kestiremedi.
Yazımın başındada belirttiğim gibi derbide güzel bir futbol yoktu, beklenmiyordu da zaten.Bence derbide macın adamı milli kaleci Volkan oldu yaptığı iki hareketle.Keita nın 90. dakikada şutunu çıkarması ve 90+3 te poposuyla topu kontrol etmesi akıllara kazınacak iki hareket olduğunu düşünüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder