Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

28 Mart 2010 Pazar

La Roooooooooooma!!!!


İnter'in geçen hafta Palermo'ya takılması dün akşamki maçı kader maçı formuna soktu. Roma kazanırsa fark 1'i inecekti, İnter kazanırsa bana nah yetişirsiniz olum mesajı verecek, ligin bundan sonrasını formaliteye çevirecekti. De Rossi ve Toni ile gülen başkentin aslanları, hakemin neredeyse tüm İnter'lilerin ofsayt olmasına rağmen devam ettirdiği pozisyonun akabinde gelen Milito golüne hiiiç takılmadı. İnter 63 puanda kaldı, Roma 62 yaptı. Milan'ı boşverin zaten, şu an 75 puanda bile olsalar farketmez, Uefa'ya zar zor kalırlar.
Haydi çocuklar, şimdi onlar düşünsün!!!! Mourinho bu sezon göd olacak mı acaba? Artık olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder