Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

20 Mart 2010 Cumartesi

"Kaş"ını gözünü.....



Tuttuğum takım beleşe yollayıp parayla geri alırken, ben bu adamın oynadığı maçı izlemek uğruna para verip, bi de izlerken sinirden delirip ayağımı duvara vurup incitirken, bu oğlanın maçtan sonra hangi mankene taksam bu gece acaba diye düşünebildiği için, ve bu oğlan futboldan para kazanabildiği için, U-TA-NI-YO-RUM!!!Yazık ulan bana. Şampiyonluğa oynayan takımın stoperine bak beee, heyt bee!! İlk golde topa uzanmadın bile, 85. dakikada çevrende 360 döndü rakip, yakalayamadın. Ne s2me yararsın sen arkadaş?Sivok'un da midesine sokim ayrıca. Ben Sivok'un yerinde olsam, sahanın ortasına sıçacağımı bilsem, yerime İbrahim Kaş girecek göte gelicez diye kendimi paralar, o maçı bitirirdim. Buna savunma göbeği mi emanet edilir lan?Saçıyla oynamaktan hariç başka bir numarası olmayan adamı alıp da şampiyonluk mücadelesi veren sayın hocama da teşekkürler. Dün Beşiktaş'ın eleğini bu sezonluk duvara astılar beraber.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder