Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

20 Mayıs 2010 Perşembe

Aahahahahhahahaha!!!!



Valencia'nın, David Villa'yı Barcelona'ya satması sonrası kulübün taraftar sitelerinden birinin "Villa'nın yerine hangi golcüyü istersiniz" diye yaptığı anketi Türk taraftarlar istila etti. Gün içinde bu anketi farkedip internet forumlarında organize olan F.Bahçeliler, bir Valencia taraftarı gibi, takımdan ayrılmasını istedikleri Güiza'yı oy yağmuruna tutup listenin ilk sırasına taşırken; durumu haber alan Galatasaray ve Beşiktaş taraftarları da siteye akın etti ve organize bir biçimde anketteki 'diğer' seçeneğini tıkladı. Bu sayede ankette 'diğer' şıkkı açık ara ön plana çıktı. Gece geç saatlerde ise yoğunluk nedeniyle sitenin anket linkinin çalışmaması da dikkat çekti.


www.sabah.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder