Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

7 Mayıs 2010 Cuma

Şampiyon Marsilya!!!!!


Rennes'i kendi evinde 3-1 yenen Marsilya, en yakın takipçisi Auxerre'nin Lyon deplasmanında 3 puan bırakmasıyla bitime 2 hafta kala şampiyonluğunu ilan etti. Beşiktaş şampiyon olmuş kadar sevinmedim belki ama 18 yıl aradan sonra onları zirvede görmek beni mutlu etti. Renklerinden, isminden kısacası herşeyinden nefret ettiğim Bordeaux'un son 12 haftada yaptığı müthiş puan kayıpları sebebiyle liderlikten Avrupa Ligi barajının bile altına inmesi de yılın en büyük sürprizlerinden biri oldu. Onları da ayrı kutluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder