Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

4 Mayıs 2010 Salı

Quaesma!!!!




Türkiye'ye gelirse yılın fiyaskosu olur, Beşiktaş'ın elinde patlayan kimbilir kaçıncı yabancı olarak tarihteki yerini alır bana göre. Bu adam için Engin Baytar ve Burak Yılmaz hakkındaki hissiyatımdan çok da farklı birşey hissetmiyorum açıkçası. Quresman'nın kısa tarihine bir göz atalım. Ronaldo ile aynı takımdan mezun olan Quaresma, Ronaldo'yu yedek bırakarak dikkat çekti ve Manchester United'in transfer listesine girdi, fakat bilindiği gibi Ronaldo Sporting - Manu hazırlık maçındaki müthiş performansı ile kapağı Quaresma'dan önce İngiltere'ye atmayı başardı. Quaresma da Portekiz'den ayrıldı ve Barcelona yolunu tuttu. Orada yedek kulubesinin tozlarını alan bu arkadaş Rijkaard ile de sürtüşerek tekrar Portekiz'e, Porto'ya postalandı. Portekiz liginde önüne gelenin sağından atıp solundan geçince ve güzel de istatistik yapınca İnter transfer komitesinin "ulan bu sefer adam oldu bu lavuk galiba" düşüncesiyle bir kez daha büyük bir lige transfer olup kendini gösterme şansı yakaladı. Ama İnter'deki performansıyla da altın ahududu'yu kimselere kaptırmayarak Chelsea'ye kiralandı. Oradaki yedek kulübelerini de bal dök yala yaptıktan sonra Quaresma Mourinho tarafından İnter'e geri çağrıldı ve halen temizlik kolu başkanı olarak yaşamını sürdürüyor. Rijkaard ve Mourinho tarafından "disiplinsiz" olarak nitelendirilen bu adam Mustafa Denizli tarafından adam edilebilir mi? Birebirde çok iyi adam eksiltebilmek iyi futbolcu olmak için yeterli mi?Burası Portekiz Ligi mi? Bonservisine verileceği konuşulan 8 milyon euro'yu Demirören axess kartıyla vadesiz 10 taksitte mi ödeyecek? Gelirse öğreniriz. Ayrıca Quaresma'nın imajına sokiim.

Not: Üstteki fotoğrafı sırf yazının sonunda "imajına sokiim" demek için seçtim. Olum o nasıl saç lan?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder