Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

6 Mayıs 2010 Perşembe



BU FOTOĞRAFI HATIRLIYOR MUSUNUZ?

Tabiiki hatırlamıyorsunuz.Babama gösterdim tam seçemedi fotoğrafı, biraz anımsar gibi oldu ama tam çıkartamadı.

Geçen günkü yazımda da belirttiğim gibi Fenerbahçe yi yine madalyayla uğurladılar.

Trabzonspor un maçta daha istekli ve arzulu olduğunu gördük.Geriye düşmelerine yılmayıp maçı çevirmesini bildiler.Ya Fenerbahçe geriye düşseydi!!! Tarihi fark kaçınılmaz olurdu o zaman.

Fenerbahçe nin kredisi olduğunu düşünüyorum.Ankaragücü maçı camiaya şampiyonluk getirecek.Bu maçın Trabzon maçından daha zor geçecegi tartışılmaz bir konu.

Betsson cu arkadaşlara önerim Ankaragücü-Fenerbahçe maçında kırmızı kart çıkar bahsine oynamalarıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder