Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

24 Mayıs 2010 Pazartesi

Kupanın Gerçek sahibi...



Yukarıda melül melül bakan bu arkadaş, cumartesi gecesi Bayern Münih forması gigiyor olsaydı kupa 2-0'la Almanya'ya giderdi. Her 2 takımda da oynamıyor olsaydı, maç 0-0 biter, penaltılara kadar uzardı iş. Sadece 2 kez ceza sahasına girmesine rağmen öyle 2 gol attı ki, takdir etmek lazım. İnter gibi dünyanın en antipatik 5'i arasına girebilecek bir takıma sempati beslenmesini bile sağladı bu sezon yaptıklarıyla. Mourinho alıp sırtında gezdirse yeridir herifi.
İnter bu sezon kendinden hızlı oynayıp daha fazla pas yapma niyetinde olan her takıma karşı başarıyla uyguladığı "sen al topu kendin takıl, ben kaleme yaklaşana kadar bi 5 dakika daha uyumak istiyorum" taktiğiyle oyuna başlayıp, öyle de bitirdi. Bayern Münih topu aldı, evirdi, çevirdi, dolaştırdı, ta ki İnter kalesi önüne gidene kadar. Gerisi yok. İnter'in hayvani kademe anlayışı ceza sahası içinde etkili olma fırsatını hemen hemen hiç vermedi Almanlara. Topu İnter'in kale çizgisine indirip içeriye yapılacak ortalarla gol bulma denemeleri de hep İnter'in yarmaları tarafından bertaraf edildi. Robben'in bindirmeleri de hep ikili, hatta üçlü kademeninin son ayağına takıldı. Tam oyun uyuma konumuna geçecekken Julio Cesar topu uzun bir degajla Bayern Münih sahası ortasına yolladı. Milito kafayla Sneijjder'e indirdi, Sneijjder ceza sahasına doğru koşu yapan Milito'nun önüne yolladı. Milito ceza sahasına girer girmez Butt'un yanından topu kaleye bıraktı. 1-0'lık skor üstünlüğünü de yanına alan İnter, battaniyeyi iyice üzerine çekti. İkinci yarı karşılıklı birer mutlak pozisyonla başladı. Bayern Münih'te Müller 47'de İnter'de Pandev 48'de kalecilere takıldı. Temponun yükselir gibi olduğunu gören İnter hemen oyunun yularını çekti ve Bayern'i beklemeye başladı. Bayern Münih İnter sahasına yerleşmiş ve daha fazla cezasahasına girmeye başlamışken, ani çıkan İnter'de Etoo'nun hareketlendirdiği Milito, sol taraftan ceza alanına girdi, Van Buyten'i kısa Camel almaya yolladıktan sonra bitirici plaseyi yaptı. Maçın gerisi hiç de önemli değildi artık. Antifutbol oynadığı söylenen (ki ben de öyle düşünüyorum) İnter, Şampiyonlar Ligi finalini gol yemeden, 1-2 pozisyon haricinde pozisyon vermeden, 2 farklı kazandı. 2 takım da 3 forvetle oyuna başladı, fakat İnter'inkilerden biri Milito'ydu. Farkı da o yarattı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder