Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

24 Mayıs 2010 Pazartesi

Real Madrid Mourinho'nun kendine yakışanı giymesidir..



Kendi kişiliğine birebir uygun bir camiaya gidiyor. Allah İspanyolların yardımcısı olsun.

Mourinho imzalıyor!
İspanyol basını Real Madrid'in Portekizli teknik adam ile 4 yıllık anlaşma sağladığını iddia etti...

İspanyol basınında yer alan haberlere göre Real Madrid, Inter ile Şampiyonlar Ligi şampiyonu olan Jose Mourinho'ya yıllık 10 milyon avro karşılığında imza attırttı.

AS gazetesinde yer alan habere göre Real Madrid Başkanı Florentino Perez, cuma günü Portekizli çalıştırıcı ile anlaşmaya vardı.

Marca ise "Real Madrid şampiyonu göreve getirdi" başlığı altında verdiği haberde Mourinho'nun salı veya çarşamba günü resmi imzayı atacağını iddia etti.

İki gazete de anlaşmanın 4 yıllık olduğunu ve Mourinho'nun yıllık 10 milyon avro alacağını belirtti.


www.goal.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder