Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

7 Mayıs 2010 Cuma

Ayağına Sağlık Kaptan!!!

Roma Olimpiyat'ta Roma ile İnter arasında oynan kupa finali tekme tokat geçti. Birbirlerini her kıstırdıklarında allah ne verdiyse girişen iki takımın mücadelesinde Milito farkı geceye damgasını vurdu. 3 Roma'lı arasından süper bir gol atan Milito, 1-0'lık skorla kupayı takımına getirdi. Roma'nın kaçırdığı en az 4-5 mutlak pozisyon var.Hele Totti'nin Cesar'dan dönen frikiğinde altıpastan topu kafayla dışarı vuran Juan, alkışları haketti. Gecenin en güzel hareketi 89'da büyük kaptandan geldi. Roma yarıalanının ortalarından aldığı topla sol taraftan çizgiye doğru inen İbnotelli'yi amansız takibini sürdüren kaptan, önündeki Roma'lıyı geçip cezasahasına girecek olan rakibine allah yarattı demeden öyle bir tekme savurdu ki.....Kupanın karaktersiz Mourinho ve takımına gidecek olmasının verdiği üzüntü bir nebze olsun hafifledi bende. Tabi ki direkt kırmızı kartla oyundan atılan Totti'ye 6 -7 maç ceza gelmesi bekleniyormuş. Ama diyorum ya, isterlerse 27 maç ceza versinler, milyonların hislerine tercüman oldu kaptan. Tepeden tırnağa heryerinden litre litre yavşaklık, puştluk,ibnelik akan Balotelli o tekmeyi çoktaaaan haketmişti de, kısmet sezon sonunaymış. Totti sonradan yaptığı açıklamada "Milano'da oynanan maçta Balotelli, tüm bir takıma hatta tüm bir kente çok ağır hakaretler etti. Bunları görmezden gelemedim" dedi. Ayağına sağlık kaptan. Heryerinden öpüyorum. Video hemen aşağıda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder