Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

17 Şubat 2010 Çarşamba

Kusura Bakma Yılmaz Vural...




Nihayet Fatih Terim'den boşalan koltuk dolduruldu. Guus Hiddink 2 yıl milli takımımızın başında. Kendisinin daha önce Fenerbahçe'den "futbolu bilmiyosun lan sen sigi git!! diye kovulmuşluğu vardır. Hatta şu an ismini hatırlayamadığım bir spor yazarımız, kendisi için "bu adam Türkiye'de futboldan para kazandığı için utanıyorum" minvalinde bir söz sarfetmişti. Sonra bu adam o kadar utandı, o kadar utandı ki, utancından 98'de Hollanda'yla, 2002'de Güney Kore'yle yarı final oynadı. Avustralya'yı 2006'ya götürdü ve 2. tura çıkardı, 2008'de Rusya'ya yari final oynattı. Ve artık milli takımımızın başında. Ama bizim dinozorlar için hiç farketmez. Yaptırdığı antremandan, oyuncu seçimlerine, oynattığı sisteme kadar didik didik sorgulanacak, eleştirilecek, hakaret edilecek, "kendisi için " adam değil, eğer adamsa Türkiye'yi dünya şampiyonu yapsın" denecek. Kendisi Allahtan bize hazırlıklı. Kendisine şans diliyorum ve Fatih Terim'in koltuğuna oturmadan önce koltuğu bir güzel temizlemesini istiyorum, basiretsizlik ve kabadayılık bulaşmasın diye.
Bu arada Yılmaz Vural'a da geçmiş olsun diyor, acil şifalar diliyorum. Takım üstüste kötü sonuçlar alırsa da kimin nazar değdirdiğini söylemek lazım Hiddink'e.Hiddink, takımın üstünde göz var olum.

2 yorum: