Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

23 Şubat 2010 Salı

Show Tv: 21.45, Yakuza'nın Gözyaşları...


Türk milleti olarak ne kadar yufka yürekli olduğumuzu da bir kez daha kanıtlamış olduk. Sezon başından beri Fenerlilerin başında yolacak saç bırakmayan Guiza, dün akşam Bursaspor karşısında kenara alınınca gözleri kızardı diye neredeyse pamuklara sarılıp sarmalanacak, adına hastane inşa ettirilecekti. Forumları okuyorum da, Fener taraftarının ne kadar vefasız olduğundan, kendi oyuncusuna sahip çıkmadığından bahsedenler var.""Hani nerede "hep destek, tam destek?"" diyenler var. Lan olum çok değil, 15 dakika önce sen de adama ana avrat saydırıyordun? Ağlayınca neden peygamber formuna sokuyosun herifi? 2 sezondur patladı patlayacak diye bekliyor camia. Sürekli de ellerinde patlıyor. Bence tepki sonuna kadar haklı. Semih süper golcü, gözüm kapalı her maç ilk 11'e yazarım demiyorum ama, takım kıçını yırtıp pozisyona girecek ve hepsini de bu şoparzan kaçıracaksa Semih'le başla abi!!Yamalı saçlı santrafor Gökhan Ünal ile bile başlayabilirsin!! Fener yeterince top oynamıyor belki, ama ben Alex'in, Özer'in ve diğerlerinin yerine koyuyorum kendimi, Guiza'yla kaçırılma ihtimali yüzde 95 olan pozisyona girmek için neden o kadar çabalayayım ki? Ortasahadan gider vururum auta, hem sakatlık riskini minimuma indiririm, hem de yorulmam eşşek gibi depar atıp çalım yaparak.
Oh ne ala memleket... Cukkayı koy cebine, yediğin önünde yemediğin arkanda, taraftar tribünde ismini bağırsın, seni bağrına bassın, arkadaşların hep topu önüne oynasın, senden istenen işi yapamayınca , e haklı olarak da tepki verilince ühühühühühühü diye iki zırlan, hoooop yine Türk milleti arkanda.Beşiktaş maçlarında takır tukur aşırtıyosun puşt herif, demek ki yapabiliyosun isteyince. Biraz az sigara iç, birazcık da erken yat, antremanlardan sonra da allah rızası için gol vuruşu çalış. Yine olmuyorsa, perşembeleri gel bizim halı saha maçlarında hobi olarak oyna. Eşşolueşşek afedersin!!!Fenerlilere de Allah kolaylık versin, onları iyi anlıyorum, bizim de 30 metre şutörümüz Nihat aynı hisleri kıpraştırıyor bende çünkü. Bela mısınız olum siz!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder