Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

24 Şubat 2010 Çarşamba



YENİLGİDEN SORUMLU DEVLET BAKANI DAUM!!!

Fenerbahçe lige 8 macta 8 galibiyet ile başladı.O zamanlarda hersey cok güzeldi, defansta uyum vardı, forvet ise nasıl olsa bir veya iki gol atıyordu ve maçı bir şekilde kazanıyordu. Şimdi ise işler tersine döndü. Takım kolay gol yiyor ve gol atamıyor(atsa bile kendini paralıyor).

Fenerbahçe'nin yogun bir mac trafiği oldu son 1 ayda, bir de konuyu bu taraftan ele alalım.

Fenerbahçe bu yoğun mac trafiğini en yüksek puan kaybıyla atlattı tabii ki bir de Lille maçı var. Bu mac Fenerbahçe açısından çok ama cok önemli. Ben bir Fenerbahçe taraftarı olarak bu mac öncesi cok büyük hırs yaptım, onların da çıkıp savasıp bu turu gecmeleri gerekiyor. Aksi takdirde bu kötü gidiş durdurulamaz bir hal alır. Fenerbahçe'nin bu macı cevirecegine inanıyorum ama siz sevgili arkadaslarımın kuponlarınızda üst secenegini isaretlemeniz daha garanti olacatır.

Gelelim sana Daum efendi....

Sen taraftarın aklına uyup nasıl Guizayı çıkartıp da Semih'i alırsın.?? Burada tabii ki ben Guiza'yı savunmuyorum ama böyle bir deği,şikliğin takım ıcınde sorun yaratacagını düsünemiyor musun?? Guizayı çıkardın tamam, Gökhan Ünal'ı al. Bu adam degil miydi sana Manisa'da 1 puan getiren, sana gelecek eleştirileri 1 hafta daha erteleyen...Guiza denen adam gol atamıyor, tamam anladık ama su gercegi kimse göz ardı etmesin, Guizanın girdiği pozısyonlara kimse giremez. O pozısyonları adam kendisi hazırlıyor biraz da... Guiza'nın mutlaka cok iyi motive edilerek Lille macında sahaya ilk 11 cçıkması gerekiyor, ona son sansın verilmesi gerekiyor. Koskoca Fenerbahçe kimlere tahammül etti, sonunda bu da unutulur. Ben inanıyorum ki Guiza eğer oynarsa Lille macında faydalı olacak. Betssoncu arkadaslar Guiza gol atar oynayabilirler :) Fenerbahçe bu turu gecerse muhtemel rakibi Liverpool'u elee diye düsünüyorum. Chelsea ve İnter'i nasıl yendiysen Lille'i de yeneceksin ve fokurdamalara son vereceksin.

Sayın baskan son satırlarımı da sana ayırıyorum,

Fenerbahçe icin yaptıkların taraflı tarafsız kimse tarafından tartısılmıyor. 'Fenerbahçe büyük camia' dedin, 55 bin kişilik stad yaptırdın; reklamlar, kombineler, kartlar, forma satısları falan kulube katkın büyük, onu anladık. Peki başkan, bu sahada top oynanamadığını göremiyor musun! Brezilya'dan milyon dolarlar verip teknik futbolcular getiriyorsun ama o adamlar papazın çayırı'nda oynamayazlar, oynayamadıkları gibi bir de kendilerini sakatlarlar.

2 yorum:

  1. 6 maçtır üst üste kazanamıyorlar başka bir hoca olsa şimdiye kadar kesin gitmişti... Yanlış hatırlamıyorsam, Diyarbakır,Manisa,Bursa (kupa),Lille, Bursa (lig), Lille... hiç biri de Fenerden iyi takım değil...

    YanıtlaSil
  2. Guiza çıktı ve fener yine gol yedi.guizasız fener rakibe baskıdan ödün mü veriyor, yoksa guiza oyundan çıkarken allah kitap beddua mı ediyor?

    YanıtlaSil