Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

3 Şubat 2010 Çarşamba

Tekke-Kazan


Rubin Kazan, resmi internet sitesinden yaptığı kısa açıklamada, Zenit'in Türk forveti Fatih Tekke ile 3 yıllık sözleşme imzalandıklarını belirtti. Yapılan anlaşmanın Tekke'nin, Zenit ile olan anlaşmasının biteceği Ağustos 2010 tarihinden itibaren geçerli olacağı duyuruldu. Anlaşmanın detayı konusunda ise herhangi bir açıklama yapılmadı. Zenit Kulübü'nden ise transfer ile ilgili henüz herhangi bir açıklama yapılmadı.

Fatih Tekke bu transferle Rubin Kazan'daki 3. Türk futbolcu oldu. Rus takımında Gökdeniz Karadeniz ve Hasan Kabze de forma giyiyor.

www.fanatik.com.tr


Hasan Hoca'dan Fatih Tekke dosyasını açmasını bekliyorum. Cevapsız soru kalmasın, gerçekleri herkes bilsin. Ünal Karaman - Fatih Tekke mevzusu açıklığa kavuşsun. Bunları sivri dili ve sert kalemiyle (sert kaleme argo anlam yüklemeyelim lütfen) tanınan Hasan Omay'dan öğrenmek istiyorum. Kamuoyu Hasan Omay'ı göreve çağırıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder