Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

1 Şubat 2010 Pazartesi

İşte Yeni Dönem Beşiktaş Yönetim Kurulu..Hayırlı Olsun.


İbrahim Altınsay:

“Kulübü büyüttüklerini söyleyenlerin büyütüğü tek şey borçlardır. 5.5 yılda 5 teknik direktör, 63 futbolcu alınmış. bir futbol takımı gelmiş, diğeri gitmiş. bu anlayışın profesyonelleşmeden söz etmeye hakkı var mı?

içerde ve dışardaki davalar artmış. bosque tarihe geçmiştir. Beşiktaş’ı yöneten anlayış para saçmaktan başka bir şey yapmıyor.

35 milyon euro bonservis ödenmiş, yani 73 milyon lira.. yüzde 10 iskonto yaptık mı, tam da başkanın borcuna denk geliyor.

önerim şu, başkan yıldırım demirören futboldan çok anlıyor ya, kursun bir menajerlik şirketi, futbolcuları ona verelim.”


Premier lig yorumlarken acayip kafa açıyosun, çenen kapanmak bilmiyor, ama mesele Beşiktaş olunca.. Ağzından damlayan balları ekmeğe sürüp yiyeyim İbrahim Hoca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder