Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

15 Temmuz 2010 Perşembe

Artık PES'te Valencia alınmaz...


City'den yapılan açıklamada, David Silva'nın dört yıllık sözleşme imzaladığı belirtildi.

Açıklamada, Manchester City ile Valencia'nın Silva için anlaşma sağladığı, oyuncunun Dünya Kupası'ndan sonra medyaya tanıtılacağı ifade edildi.

City, İspanya milli takımında forma giyen 24 yaşındaki David Silva için Valencia'ya 27 milyon sterlin ödeyecek.

İspanya adına 37 maçta yedi gol atan kanat oyuncusu, geçtiğimiz sezon La Liga'da 30 maçta sekiz gol kaydetti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder