Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

9 Temmuz 2010 Cuma

Sürpriz...

İspanya'nın çok üstün bir oyunla Almanya'yı eleyerek finale çıkmasından sonra, İspanya ve Barcelona sempatizanlarının bitmek tükenmek bilmeyen zafer çığlıkları duyuluyor. Hollanda'yı neredeyse hiç ama hiç kimse hesaba katmıyor. İspanya sanki boş kaleye karşı oynayacakmış gibi. Sneijjder, Robben, Van Persie, Van Bommel, Kuyt, Van Der Vaart gibi topçuların yabana atıldığını görmek beni İspanyollara karşı daha da hırslandırdı. Öyle ki hocam ilk 11'de görev verirse 3. dakikada kırmızı kartla oyun dışında kalırım. Çocukluktan başlayarak bugüne kadar oynanan her turnuvada gönülden desteklediğim Hollanda'nın kendini hafife alanlara verecek bir cevabı olduğunu düşünüyorum. İspanya şöyle oynuyormuş, İspanya böyle pas yapıyormuş, İspanya hep topa sahipmiş, İspanya presle yıldırıyormuş falan filan...Turnuvanın ilk maçında İsviçre karşısında da aynı takım vardı sahada. Mağlup oldular??? Makine gibi işleyen bir düzeni vasat bir takım bile bozabiliyor yeri gelince. Hollanda 6 maçtır çizgiden alıp yürüyen, cezasahasına yaklaşınca sola çekip vuran Robben'in egosunu frenleyip pas dağıtmaya ikna edebilirse (Pique ve Puyol, Slovak veya Uruguaylı savunmacıların yaptığı gibi şut atsın diye önünü açmaz, bacağını eline verir çünkü) Sneijjder'den aldığı verimi bu maçta da alabilirse, Van Bommel ve Jong'la yakaladığı sertliği İspanya'nın pas yapan ayaklarına da gösterebilirse, Van Persie'nin cezasahası çevresinde topa sahip olup şut imkanı yaratabileceği noktalara yardım getirip çoğalabilirse....-ebilirse -abilirse ile doldu burası. Ama herşey mümkün. Hollanda favori değil belki, ama sürpriz de değil. Hollanda kazanırsa ise Beşiktaş kazanmış gibi sevineceğim, İspanya kazanırsa Barcelona nefretim katlanacak. Olacağı bu.

1 yorum:

  1. benim bildigim robben 90 dakika çizgiden alıp yürüyen, sonra içeri dönüp pasını veren, baktı olmuyor 90+ da yine aynını yapıp bu sefer pas vermek yerine gol atan, del pierro, nedvet, camoranesi 3lüsünden sonra izlemeyi sevdiğim tek adamdır egosuna nasıl yenik düştü anlamak istemiyorum

    YanıtlaSil