Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

6 Temmuz 2010 Salı

YARI FİNALDE İLK GÜN...




Öncelikle Uruguay'ı ele almak gerekirse, yarı finale kadar sadece ezik Fransa ile oynadı Avrupadan.Futbolunu beğeniyordum ben Gana maçına kadar.Kötüde oynasalar o maçta turu geçmeyi becerdiler, ama şimdi karşılarında Hollanda devi var.Uruguay yarı finale gelene kadar biraz hırpalandı.Sakatlıklar, cezalılar baş göstermeye başladı.
Hollanda'yı ele alacak olursak eğer; onlar portakallar, onlar herzaman sempatikler.Bu senede oldukça iyi gidiyorlar, kayıpsız yollarına devam ediyorlar.Brezilya'yı geçerek çok büyük bir adım attılar.Herhangi bir sakatlık ve cezalı sorunu olmayan Hollanda, Uruguay'ı zorlansa da zorlanmasa da geçecektir.Onlar final oynamak istediklerini Brezilya'yı yenerek gösterdiler.
- sayın Üründül Hollanda güzel oynuyor
- çokkkkkk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder