Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

29 Temmuz 2010 Perşembe

Hadi canım...


"Beni karşılamak için gelen taraftarların tezahüratları, tribün şovları inanılmazdı. Elim ayağıma dolaştı. Adeta rüyada gibiydim, ayaklarım yere basmıyordu. Bu büyüklük, Real Madrid’in büyüklüğü değil, Beşiktaş’ın büyüklüğü Real Madrid’ten kat ve kat fazla... Kıyaslanamaz bile."

www.fanatik.com.tr

İşte Beşiktaş'ımızın yeni transferi Guti'nin Türkiye'ye ayak basar basmaz verdiği demeç. Gerçekten söyledi mi, gazete mi yamulttu, orası belli değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder