Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

18 Temmuz 2010 Pazar

Kafa Kafaya Takas



13 tane yabancısı bulunan Beşiktaş, elindeki 3 yabancıdan mümkün olan en az zararla kurtulup kadrosunu hafifletmek istiyor. Quaresma ve Guti ile sevinçten çıldıran taraftarı, gündeme gelen Ferrari - Servet takası dehşete düşürdü. Elde bulunan yabancılar arasında en kolay elden çıkarılabilecek, piyasası en hareketli olanı Ferrari. Cannavarro'nun gidişiyle doğan boşluğu Ferrari ile doldurmak isteyen Juventus'un yakın ilgisi dünya kupası öncesinden başlamıştı. En az alındığı paraya elden çıkartılabilecek bir isim Ferrari. Fakat basından okuduklarım Ferrari'nin Servet'le takas edileceği yönünde. Etoo - İbrahimoviç takasında Barcelona nasıl bir kazık yediyse eğer bu takas da gerçekleşirse yaratacağı hasar aynı olacak bence. Ferrari gibi bir stoperi en büyük rakibine göndererek Neill ile birlikte geçilmez bir tandem yaratmak elde 13 yabancı bile olsa akla gelebilecek en kötü çözüm. Hele hele yerine Servet'i kadroya katmak.... Allah korusun diyorum, basınımızın her zaman yazdığı romanlardan biridir inşallah diyorum. Denyo başkan transfer dönemininin başından beri yaptığı hamlelerle taraftarı nasıl coşturduysa bu takas gerçekleşirse, ne kazandıysa hepsini geri verir karizma adına. Bir de Beşiktaş'ın takıma kattığı kaliteli İtalyan futbolcuları kovar gibi yollamaya çalışması durumu dikkat çekici. Guinti'ye de hiç iyi muamele yapılmamıştı şampiyonluk kaçınca. Ferrari'yi de döve döve yollamaya uğraşıyoruz. Sanki her sezon Türkiye'ye onlar kalitesinde İtalyan futbolcu gelebiliyor ya...Hemen sepetliyoruz adamları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder