Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!

Arabanın Torpidosuna Sokarım!!!!!
Murat Özarı: - Eğer var ya bak sana Fikret Engin sana bişey söyliyim, bak bi dakka ya, bi dakka sana bişey söyliyim, o Teoman, sen şimdi burdasın ya, sen benim arkadaşımsın, Fikret Engin, ben senin için ölüme giderim. Fikret Engin: - Eyvallah, ben de giderim abi, tamam. Murat Özarı: - Sen benim kader arkadaşımsın. Teoman Bey, sana benim yanımda öyle vuracak var ya, O Teoman'ı var ya, arabanın torpidosuna sokarım!!!

3 Temmuz 2010 Cumartesi

TANRININ ELİ 2010




Dünya Kupasına yakışan güzel bir maçta dünün 2.maçıydı.Mücadele gücü yüksek bir maç oldu(ben bu cümleyi bir yerden hatırlıyorum ömer abiden mi acaba). Afrika takımı 90 dakika boyunca daha dirençliydi ama bitirici adam eksikliği maçı uzatmalara götürdü.Uzatmalarda ise fizik ve kondisyonu düşen Uruguay oyundan iyice düştü ve Gana bu bölümde 2-3 tane %100 lük gol fırsatını deüerlendiremedi.
Dakikalar 120 yi gösterdiğinde sahneye bu dünya kupasının sivrilen genç çocuğu Suarez çıktı.Duran top sonucu ceza alanı içinde yaşanılan karambolde bu dişlek arkadaş önce ayağı ile sonra eli ile topu çizgiden çıkartarak yazılacak olan tarihin sanki habercisiydi.kazanılan penaltı vuruşunu inanın ben atmak istemezdim.Mensah kardeşte zaten vuruş öncesi tedirgindi ve Roberto Baggio nun 94 Dünya kupasındaki kaçan penaltıyı hatırlattı bizlere.Şimdi soruyorum sizlere bu turu Uruguay a Suarez mi,Mensah mı yoksa çocukluktan ölüme kadar bizi esir alacak olan futbol un sihirimi getirdi????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder